tirsdag, september 13, 2005

Se lige hvad jeg har fået, tadaaa!!!

Ja nu er jeg sgu glad! Da jeg i weekenden var på besög hos min mor fik jeg en gave. Min mor arbejder hos kommunen som vejleder for en håndarbejdsgruppe for ældre. Hun har så sidste uge fortalt de gamle damer at jeg sku komme på besög. Hun havde för fortalt dem alt om mit Webstrik medlemskab og Strikkefestivalen i Silkeborg, der jeg skal rejse hen i oktober, og de har været meget begejstret for det hele. Så nu på söndag da jeg var hos min mor ringede telefonen og der var en af de gamle söde damer på linjen. Hun spurgte hvis jeg muligvis var interesseret i at eje en strikkemaskine!?! Jeg har netop önsket mig en sådan tingest længe, men de sælges ikke længere her på Island og jeg har fölt at det måske var lidt for kompliceret at bestille en fra udlandet. Så vi tog over til hendes hus og ud kom jeg i besiddelsen af en Passap Duomatic med alle tilbehör. Og den gamle dame var så glad for at nogen ville tage den og bruge den, så slap hun for at smide den væk. Nu må jeg så se at få den opsat et godt sted, må nu först finde ud af hvor jeg kan have den, hmm, og så er det at lære sig at bruge den, det ku´ måske blive svært, men jeg må kunne lære mig det ligesom andre.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Årh, jeg bliver helt misundelig...langsomt, meget langsomt kan jeg godt mærke en spirende tanke, der dunker i baghovedet, som siger "Strikkemaskine, strikkemaskine..."

Anonym sagde ...

hej, vad roligt att du fick en stickmaskin

Anonym sagde ...

Du er da ski' heldig ;-) Selvfølgelig kan du lære at bruge den - ellers ved jeg at der er nogle dygtige piger i webstrik, som du kan spørge!!
Kh
Susanne i Silkeborg

Anonym sagde ...

Hej Frida.
Flot blog du har.
Er det dig selv ,der har lavet den flotte tærte?
Min datter er begyndt at lave kager,som du kan se på hendes hjemmeside.Kan evt sende den til dig
Hun har været på flere kursuser,for at lære mere.
Godnat fra Tove Ørbæk Østfyn

Anonym sagde ...

Hej Frida
Sådan en maskine har jeg også! Det tager lidt tid at komme i gang, men den bliver hurtig sjov at lege med. Det er fint, at man kan strikke rundt (sokker f.eks.) og ribmønstre uden at montere ekstradele. Det kan være, jeg kan hjælpe dig med nogle af begyndervanskelighederne - hvis du overhovedet får nogle.
Ha' det godt

Anonym sagde ...

Tillykke tillykke med den nye/gamle maskine. Umiddelbart ser den ud at være i god stand og har nok ikke være brugt ret meget, fint at den ligger i den originale æske og har bordet med også. God fornøjelse med den.
Mange hilsener Bente T

Vivian sagde ...

Nej hvor heldig kan man være !!!

Tillykke med "dimsen" :-))

Vivian