mandag, maj 01, 2006

Tæppe/Blanket Knitalong april update

-Ja det skulle jo egentlig have været gjort i går, da min regel er opdatering på månedens sidste dag. Men jeg var for optaget i går med et eller andet, så det kommer her.
-It should have been made yesterday, since the rule is to update on the last day of the month. But I was busy yesterday with something or other, so here it comes.

-Tæppe nr 1: det så sådan ud ved sluttet af sidste måned, jeg brugte dette mönster. Men så syntes jeg at det gik for langsomt og at den mörke farve gjorde at mönsteret ikke kom til sin ret. Så jeg trævlede det hele op og startede på ny. Jeg strikker nu helt enkle retstrikkede firkanter, og har allerede 7 af slagsen, hver firkant er nogenlunde samme störrelse som hver blomst havde i det forrige mönster.
-Blanket nr 1: this is how it looked at the end of last month, I used this pattern. But I thought it was going to slowly and that the dark colour didn´t do the pattern justice. So I ripped it all out and started anew. I´m now knitting simple garterstitch squares and have already got 7 of them, each square has approximately the same size as each flower had in the other pattern.
















-Tæppe nr 2: Jeg har nu hæklet 15 firkanter, og håber at dette tæppe bliver færdigt inden næste opdatering.
-Blanket nr 2: I have now crocheted 15 squares and am hoping that this one will be finished before the next update.

Ingen kommentarer: