mandag, juli 10, 2006

Mandagsopdatering af strik / Monday knitting update

-Denne uge har budt på dejligt sommervejr, så det har blevet til nogle udflugter med börnene rundt om i byen. Så ikke så værst meget strik denne gang. Men lidt er det dog blevet til.

-This week we have had the loveliest summer-weather, so we have been out and about with the kids. So, not so much knitting. But I´ve managed a little.


-Min Forecast ser nu sådan ud, jeg tror den bliver dejlig, og garnet er virkeligt mums.

-My Forecast now looks like this, and the yarn is really yummy.








-Og så har jeg lavet dette lille sæt til barnet. Strikket af Ida strömpegarn fra Europris, pinde 2,5mm. Opskrift, hmm? Det er altså bare nogle klassikere der efterhånden er blevet strikket maaange gange, og jeg husker ikke længere hvorfra den oprindelige opskrift kom. Nu er den også nok blevet anpasset sådan at den ikke længere passer med den oprindelige.

-And I made this little set for the baby. Knitted out of Ida sockyarn from Europris, needles US 1. Pattern, hmm? It´s just some classics that have been knitted maany times through the years, and I don´t remember anymore where the original pattern came from. By now it´s also been adapted so that it probably doesn´t fit the original anymore.

-Så vil jeg lige vise jer denne gode idé. Dette er et törklæde min datter fik til sin födselsdag af min veninde. Et helt vanligt törklæde, men for at pifte den op har hun hæklet små blomster og syet dem på med nogle enkelte knapper fra sine gemmer.

-I thought I´d just show you this good idea. This is a scarf my daughter got for her birthday from a friend of mine. A very ordinary scarf, but sproused up by little crocheted flowers sewn on with single buttons from her stash.

-Og nu, ikke mere babystrik indtil efter barnet kommer. Nu har min teenage-datter bedt mig at strikke en cardigan, og det sker altså ikke tit at hun er interesseret i mit strik, så det må jeg finde ud af.
-And now, no more babyknits until after the child arrives. Now my teenage-daughter has asked me to knit her a cardigan, and that doesn´t happen very often, so I must find a good pattern for her.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hei :o)
Kjempesøtt det gule babysettet du har strikka - ordentlig lekkert!

Anonym sagde ...

Definitеly belieνe thаt which you said.

Your favorite justification seеmed to be оn the web the easiest thing tο be awаre of.
I say to you, Ӏ сeгtainlу get irkeԁ while people think about ωorriеs that they just do not know about.

You managed to hit the nаil uρon the top and definеd out
the whоle thing without havіng side effect
, people could take a signal. Will likelу be back to get morе.
Thanks

Also visit my page ... www.2applyforcash.com
My website : Online Payday oan