mandag, august 14, 2006

Mandag, opdatering / Monday, update

-Jeg har været lidt doven denne uge, nå så må jeg sætte målet på at være dygtigere næste uge.
-I´ve been a little lazy this week, but then I just have to plan to be more productive the next week.
-De knæhöje sokker til den 7 årige er færdige. Garnet er Opal og pinde 2,5mm.

-The kneehigh socks for the 7 year old are done. The yarn is Opal and the needles US 1.














-Stolaen til min venindes födselsdag har vokset lidt.

-The stole for my friends birthday has grown a little.









-Min Forecast er strikket færdig. Inden næste opdatering håber jeg på at få syet ærmesömmene, hæftet ender, vaske den og blokke, og köbe lynlås! Ja, jeg skal for förste gang i mit strikkeliv vove mig ud i at sy lynlås i strik.

-My Forecast is knitted up. Before next update I plan to sew the sleeve seams, weave in ends, wash and block it, and buy the zipper! Yes, I´m going to try for the first time to sew a zipper in a knitted item.


-Og her kommer så den opdaterede liste, se min forrige post.
-And here´s the updated list, see my last post.

# Sokker : 25 par - 3 par færdige, 22 tilbage
# Oversættelser: 9 – 3 færdige, 6 igen
# Artikler: 2 - ikke begyndt
# Bogföring: ikke begyndt
# Vægttab: 7 kilo - 2 kilo er væk


# Socks: 25 pairs - 3 pairs done, 22 to go
# Translations: 9 – 3 down, 6 to go
# Articles: 2 - not begun
# Bookkeeping: not begun
# Weightloss: 14 pounds - 4 pounds gone

-Som I kan se er vægttabet gået i stå igen, får se hvad jeg finder ud af.
-As you can see the weightloss has come to a halt again, I´ll see what I think up.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du er helt GAL !!! Hvordan i alle dager ahr du tenkt å få strikket alt det ???? Og alle de sokken ....du er verre enn meg :-)
KH Vigdis