tirsdag, november 28, 2006

Opdatering på byttehandelen/Update on the swaps

-Nå, jeg er blevet af med alle bögerne og de fleste af bladene. Send mig en mail hvis noget interesserer dig, fridabraga@hive.is
-Ok, I´ve gotten rid of all the books and most of the magazines. Send me a mail if something interests you, fridabraga@hive.is



















-Der er 5 strikkeblade sammen i en pakke, deraf en med kun sokkemönstre, byttes med 100gr sokkegarn.Og så er der Ingelise okt 05-aug 06, byttes med 200gr sokkegarn.
-There´s 5 knitting magazines together in a package, of which one has only sockpatterns, swaps for 100gr sockyarn. And there´s Ingelise okt 05-aug 06, swaps for 200gr sockyarn.

-Foruden disse har jeg også nogle af hæftene med de islandske sjalsmönstre oversat til dansk. Dem bytter jeg mod 100gr strömpegarn eller samsvarende værdi i andet garn.
-Apart from these I also have some copies left of the folder I made with icelandic shawl patterns translated to danish. I´ll swap them for 100gr sockyarn or corresponding value in other yarn.

-Nu af sted til arbejde og så videre med lidt förjulrengöring når jeg kommer hjem i eftermiddag. Fik endelig begyndt på det igår. Det er jo förste söndag i advent næste weekend, så hvis jeg skal pynte op herinde må jeg vist hellere få ryddet lidt op og gjort rent inden.
-Now away to work and then to go on with the beforechristmascleaning when I come home this afternoon. It´s the first sunday of december next weekend, so if I want to start decorating in here I´ll have to tidy and clean a bit first.

1 kommentar:

Dorthe sagde ...

Hejsa
jeg kunne godt tænke mig begge dine bøger med sjaler, hvad kunne jeg friste dig med?