tirsdag, december 19, 2006

Byttehandel+indköb/ Swap+shopping

-Jeg får stadig tilsendt garn fra byttehandelen med böger fra min hylde. Og jeg byttede også til mig fra PiaT et sæt Denise strikkepinde, og så sendte hun i tillæg en fin håndcreme, tak for det!
-I´m still getting yarn from the swaps for my books. And I also made a swap with PiaT for a set of Denise knitting needles and she even included a nice hand lotion, thanks for that!














-Og så har jeg shoppet lidt, ikke garn naturligvis, men opskrifteblade. Interweave Knits har jeg været interesseret i længe, men det kan ikke fås heroppe. Nu har jeg to blade at kigge i for at vurdere hvis jeg skal bestille et abonnemang. Så er der Vogue Knitting, det var udsolgt her i butikkerne og en enkelt opskrift fra Mac&me, så nu har jeg da noget at vælge mellem for at bruge op alt mit garn. Jeg har også köbt en digital vægt så jeg kan veje mine færdige projekter til brugafditlager-alongen, dog ikke noget billede af den nu.
-And I have done some shopping, not for yarn of course, but pattern magazines. Interweave Knits I´ve been interested in for a long time, but it can´t be bought up here. Now I have two of them to look through to evaluate whether to order a subscription. Then there´s Vogue Knitting, it was sold out in the shops here and a single pattern from Mac&me, so now I have some things to choose from to finish up all my yarn. I also bought a digital weighing scale so I can weigh my finished objects for the stash-along, though no picture of that now.
-
-Jeg mangler stadig to pakker fra byttehandelen, venter spændt på at modtage dem.
-I´m still waiting for two packages from the swap, waiting impatiently.









-Til sidst har vi så et billede af Vanda Sólrún med sin morfar, min mand, de klær hinanden da godt, ikke?

-Lastly a picture of Vanda Sólrún with her grandfather, my husband, they suit each other just fine, don´t they?







-Lige om lidt kommer der en strikkeopdatering.
-In a little while I´ll post a knitting update.

1 kommentar:

Sonja sagde ...

Ég mæli með IK. Er áskrifandi sjálf. Mér finnst mynstrin vera 'eðlilegri' en í mörgum prjónatímaritum.