torsdag, december 28, 2006

Jeg får stadig pakker / I´m still getting parcels

-Fik lige en pakke fra Dana, en af webstrikpigerne, som bytte for nogle böger jeg sendte hende forleden.


-Just got a package from Dana, one of the webstrik girls, as a swap for some books I sent her recently.
-To fed af hendes håndspundne garn. Det turkise er 100% merino, og så blödt så blödt, og sikke en farve! Det hvide er mohair fra förste klip, ret stift, men bliver vel blödere ved vask, sku jeg tro. Og så er der et nögle Opal Flamingo, som bytte for sjalsmappen. Jeg glæder mig til at tage hul på dette, håndspundet er virkelig noget særligt.
-Two hanks of her handspun yarn. The turqoise is 100% merino, and it´s oh so soft, and what a colour! The white is mohair from first clip, rather stiff, but will probably soften up with wash. There´s also a ball of Opal Flamingo, as a swap for the shawl-folder. I´m looking forward to working with this, handspun is really something special.
-Jeg er stadig på ferie, åbner ikke kontoret indtil d.8.januar! Måtte dog lige smutte en tur dertil i dag, jeg måtte jo udbetale min lön!
-I´m still on holiday, I´m not opening the office until january 8th! Had to go in for a little while today though, had to pay out my salary!

Ingen kommentarer: