mandag, januar 22, 2007

Computer vrövl / trouble

-Jeg skriver fra jobbet, der er noget galt med forholdet mellem min computer og Blogger. Jeg kan sagtens bruge nettet til alt andet, men ikke for at komme herind. Svigersönnen bliver kaldt over i aften for at kigge på det. Det er særlig frustrerende da jag faktisk har lidt strik at vise frem!
-I´m writing from work, there´s something wrong with the connection between my computer and Blogger. I can go online for all other sites, but can´t come in here. The son in law will be called to rescue tonight. It´s especially frustrating since I actually have some knitting to show you!

2 kommentarer:

JetteM sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
JetteM sagde ...

Jeg kan heller ikke komme ind på Blogger i øjeblikket hvis jeg bruger Internet Explorer. Men med Mozilla Firefox er der ingen problemer. Jeg begriber ikke en lyd.