mandag, februar 12, 2007

Katte / Cats



-Som för fortalt fik vores Blíða 4 killinger d.31.oktober, så de sidste 3 mån har vi haft 6 katte, og her har været ret livligt. Nu har 3 af killingerne fået nye hjem, og vi har kun tilbage hende her, Kenny. Helt fra den förste uge fik hun en speciel plads i ungernes hjerter, så jeg lovede at hende fik de beholde. Så nu har vi her i huset 3 katte fremover.



-I´ve told you before that our Blíða had 4 kittens on oct.31st, so the last 3 months we have had 6 cats, and it´s been quite lively. Now 3 of the kittens have gotten new homes, and this little girlie, Kenny, is the only one left. From the first week she found a special place in the kids´ hearts, so I promised that we would keep her. So now we´ll be having 3 cats in the house from now on.


-Her er så Snúlla, min 5 årige, neutraliserede hunkat. Og må jeg lige fortælle at det IKKE er en kattekurv hun ligger i, den kurv har jeg til töj der skal repareres, det er et par af min mands jeans hun ligger på, måske jeg sku se at få dem gjort færdige?

-Here is Snúlla, my 5 year old, neutralized kitty. And may I add that this is NOT a kittybasket she´s lying in, it´s a basket I use for clothes that need reparing, that´s a pair of my husbands´ jeans she´s lying on, maybe I should finish them?

Ingen kommentarer: