søndag, juni 24, 2007

Færdige sokker og min prinsesse/ Finished socks and my princess

-På rejsen op til min familie forleden fik jeg strikket et par herresokker, str 42-43, i 6-trådet Colori fra Uldgården. De kommer nu i gavekassen, der bliver nok en af mine drenge der mangler sokker når efteråret kommer, ellers lander de i nogens julepakke. De vejer 86 gram, så totalt garnforbrug siden 8/12 er nu oppe på 4.282 gram.

-On the trip up to see my family recently I knitted a pair of gentleman´s socks in 6-ply Colori from Uldgården. They will now land in my gift-box, probably one of my boys will need socks when autumn comes, else they will end up in someones Christmas package. They weigh 86 grams, so total yarn usage since dec 8th is now 4.282 grams.

-Og så skal i da ikke snydes for et billede af min egen lille prinsesse. Hun er nu 10 måneder gammel og tilbringer denne weekend i sommerhus med sin anden bedstemor m. familie.

-And I give you a picture of my own little princess. She´s now 10 months old and is spending this weekend in a summer-house with her other grandma and her family.

1 kommentar:

Denblyviol sagde ...

Hej Frida
sikken en sød prinsesse, bare det var ig dder havde så lækker dejlig sag at dtrikke til. Hilsen Irene