tirsdag, juni 26, 2007

Nyt til boghylden / New additions for my bookshelf


-Ja, når man ikke må köbe garn, så må man da köbe noget andet, ikke? Jeg mener, jeg kan da ikke lade penge hobe sig op over alt i huset, vel? Ja, jeg har köbt strikkeböger. Det er tre af Elizabeth Zimmerman´s fire böger, nu mangler jeg kun Knitting Workshop. Og så har min favorit boghandel begyndt at importere Interweave Knitting, yessss!

-Well, when you can´t buy yarn, you have to buy something else, right? I mean, I can´t have money piling up all over the house, can I? Yes, I bought knitting books. It´s three of Elizabeth Zimmerman´s four books, now I just need Knitting Workshop. And my then my favourite bookshop has started to import Interweave Knitting, yesss!
-Jeg vender tilbage i morgen med billeder et færdigt projekt.
-I´ll be back tomorrow with photos of a finished project.

2 kommentarer:

Rebecca sagde ...

Nice Elizabeth Zimmerman book set there! Interweave Knits is definitely the best US knitting publication. Who is importing it over there?

Sonja sagde ...

Góð kaup!