lørdag, oktober 13, 2007

Doven lördag / Lazy saturday

-Egentlig er der i dag så mange ting jeg skulle lave. Huset er biskidt, der ligger masser af vasketöj, al slags papirer behöver ordnes. Men, jeg gider ikke, jeg er træt og åndlös. De göremål render vist ikke noget sted hen, så jeg har bestemt at jeg skal i butikken og köbe noget lækkert til aftensmad, udover det skal jeg bare göre som jeg har lyst, strikke, tage en lur eller hvad det nu bliver jeg får lyst til.
-There are so many things I should do today. The house is dirty, there´s a lot of washing lying around, all kinds of paperwork needs to be done. But, I´m tired and void of spirit, and suffer from a total lack of motivation. Those chores won´t run anywhere, so I´ve decided to run to the shop and buy something delicious for dinner, apart from that I´m just going to do whatever I feel like, knit, take a nap or whatever comes to mind.

2 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

Sådan en lørdag har man bare brug for en gang i mellem :-)

Vi har lige haft besøg af svigermor i en uge og hun har gjort hele hytten ren :-) Nogen gang har det sin fordel at være nyopereret i den ene arm ;-)

Knus Britta

Jane sagde ...

Det lyder rigtig hyggeligt og som sagt så render skidtet ingen steder.
God weekend.