fredag, oktober 12, 2007

Festivalglæde /Festival joy































-Jeg kom hjem fra Danmark sent mandag aften, efter en dejlig, vidunderlig weekend med ligesindede og et hyggeligt besög ved min kære veninde Joan i Köbenhavn og hendes mor i Næstved. Billeder kan godt nok ikke gengive den hele atmosfære, men dog en nogenlunde idé om hvordan vi havde det. De kommer her, helt uden kommentarer, I kan se vi havde det hyggeligt, ikke? Senere i dag, en rapport på hvad jeg fik strikket på turen.

-I came home from Denmark late monday evening, after a lovely, wonderful weekend with likeminded and a nice visit with my dear friend Joan in Copenhagen and her mother in Næstved. The pictures can´t give away the whole atmosphere, but somewhat of an idea of how it was. They come here without comments, you can see we had a good time, can´t you? Later today, a report on what I knitted on the tour.










3 kommentarer:

IF Stjernen sagde ...

ak ja, misundelse er en grim ting - men hvor ville jeg gerne have været der!
Men vi ses næste år i Silkeborg :-)

Knus Britta

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Tak for sidst Frida! Det var virkelig hyggeligt at møde dig og jeg glæder mig allerede til vi ses igen IRL ;-)

Kh Karen S

Made By Dorthe sagde ...

Hvor ser det bare hyggeligt ud Frida, og jeg er slet ikke misundelig!!!
Knus fra
Dorthe :-)