fredag, oktober 19, 2007

Garnstop, hvad? / Yarn buying stop, what´s that?


-Som om jeg ikke havde gang i rigeligt allerede! Men, min yngste på 13 år, udtrykte igår et inderligt önske om en islandsk uldsweater, og önsker om hjemmestrik kommer altså ikke så tit mere, man er jo blevet teenager. Det kunne jeg ikke stå for, så jeg har nu brugt min soldedag i brug-dit-lager-alongen og köbt uld til en sweater til sönnen, og er allerede godt igang. Den bliver nok hurtigt færdig, så jeg kan komme tilbage til de andre projekter.
-Like I didn´t have enough projects going already! But, my youngest of 13 years, expressed yesterday a deepfelt wish about an icelandic woolsweater, and wishes about knitted items don´t come that often anymore, he´s a teenager after all. I couldn´t resist it, so I have used up my free day from the use-your-stash-along and bought some wool to make a sweater for my son, and I´ve already started. It will probably be finished quickly, so I can get back to my other projects.

3 kommentarer:

LindaT, Kastrup sagde ...

Hej Frida, jeg har tagget dig til 7 ting om dig selv. Håber du vil være med på legen.
Se reger på min blog. Mange hilsner fra LindaT, kastrup.
www.garnogkat.blogspot.com

Mette G. sagde ...

Jamen, selvfølgelig skal teenageren da have en trøje, når han gerne vil - det sker jo ikke så tit, at de er interesserede ;-)

Kh
Mette

Anonym sagde ...

Var det sååå lenge siden jeg var her??? Her var det skjedd mye siden sist, må jeg si.
Ja, det er så morro at Islendere er blitt på mote igjen, og jeg elsker jo det Islandske garnet!!!!!