tirsdag, oktober 16, 2007

Jeg köbte da også noget andet end garn! / I also bought some other stuff, besides yarn!


-Jeg köbte da flere end garn på min Danmarkstur. Her flotte knapper, maskemarkörer og en fin guldfarvet hæklenål.
-I bought some stuff other than yarn on my trip to Denmark. Here some nice buttons, stitch markers and a golden crochet hook.



-Flere knapper.



-More buttons.

-Rundpinde af rosentræ og opskrifter, både på papir og disk.

-Circular rosewood needles and patterns, both on paper and disc.







-Og nogle böger; 3 quilt-böger til min mor, Strik til nöstebörn som Vigdis köbte til mig i Norge og så Vigdis´s egen bog med strömpeopskrifter.


-And a few books; 3 quilting books for my mother, a norwegian book of old-fashioned kiddy patterns which Vigdis bought for me in Norway, and then Vigdis´ own book of sockpatterns.

Ingen kommentarer: