fredag, marts 14, 2008

Aaaaahhhh.....ferie/vacation!

-Ja, formelt set starter min ferie ikke indtil mandag. Men, da jeg alligevel aldrig arbejder om fredagen vælger jeg at sige at min ferie starter i dag. Der er en liste med praktiske göremål, men den er kort og jeg forventer at få det meste færdigt i löbet af i dag og i morgen. Derefter skal jeg strikke, slappe af og hvile. Dejligt! Jeg kommer igen i morgen med en strikkeopdatering.
-Well, formally my vacation doesn´t start until monday. But, since I never work fridays anyway I´m choosing to say that my vacation starts today. There´s a list with practical stuff that needs to be done, but it´s only a short one and I expect to be done with most of it today and tomorrow. After that I´m just going to knit, relax and get some rest. Lovely! I´ll return tomorrow with a knitting update.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

God ferie Frida!
Det med listerne virker altså ikke helt for mig - desværre :-)
kh
marianne

Mette G. sagde ...

Det lyder vel nok dejligt. God ferie ;-)

Kh
Mette

JetteM sagde ...

Jah - ferie er en skøn ting. Håber du får en rigtig god en.

kh Jette

Anonym sagde ...

God ferie til deg, min venn! Du fortjener hvert eneste minutt! Akkurat som du fortjener hver eneste prosent lønnsøkning! KJØP GARN!!!!

Vi snakkes etter ferien, nå drar vi på hytta!
Klem fra Vigdis