søndag, maj 18, 2008

Weekend update

-Först, jeg går nu fra lördagsopdatering til opdatering, da det ser ud til at jeg næsten aldrig får tid til det om lördagen. Og så har jeg denne gang slet ikke noget at vise frem. Jeg har haft rigtig travlt på arbejdet og har arbejdet meget overtid, nu handler det om at slutte af på alle vinterens projekter, lave rapporter, holde generalforsamlinger etc, så der bliver travlt de næste to uger, men så er der også sommerferie. Ærme 2 på Vanda´s röde sweater er endnu ikke færdigt, omendt næsten, så måske kan jeg vise den frem næste gang. Jeg har også startet op på hemmelig PIF gave nr 2, men kan jo af gode grunde ikke vise noget frem endnu. Så må jeg finde på noget andet for at få jer på afveje.


-Firstly, I´m now going from saturday updates to weekend updates, since I never seem to get to it on the saturdays. And then I have nothing to show you this time. I´ve been really busy at work, working a lot of overtime, it´s now about wrapping up all the winter´s projects, make reports, holding general assemblys etc, so there´s going to be busy for the next two weeks, but then I go on summer vacation. Sleeve 2 on Vanda´s red sweater is still not done, although almost, maybe I can show you something next time. I´ve also started the secret PIF gift nr 2, but can obviously not show you anything yet. So I´ll just have to find something else to distract you.


-Denne sjal fik jeg i gave forleden dag. En söd dame jeg arbejder sammen med har strikket den til mig, et traditonelt islandsk mönster, strikket i den traditionelle islandske entrådede uld. Det er smukt, smukt, utrolig let og luftigt og vidunderlig varmt. Jeg er så glad for det, det er ikke ofte at andre strikker til mig.
-This shawl was gifted to me last week. A sweet lady I work with knitted it for me, a traditional icelandic pattern, knitted in the traditional icelandic one-ply wool. It´s pretty, pretty, incredibly light and airy and wonderfully warm. I´m so happy, it´s not often that others knit something for me.

8 kommentarer:

Nina F sagde ...

Hvor er det et flot sjal.
Skønt at blive begavet og så med sådan en dejlig gave.

Kh Nina

Jette sagde ...

Sikke et smukt sjal, skønt med sådan en gave..

Made By Dorthe sagde ...

Hvor er det smukt, en gave givet med hjertet :-)

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Vi kender vist alle det med at have vældig travlt. Jeg håber, du klarer dig igennem uden stress.
Det er godt nok et meget, meget smukt sjal. Jeg synes det ligner et par englevinger ;)
KH Karen S

Tina/Chance-strikkeren sagde ...

Hvor er du bare heldig - det er utrolig flot.

KH Tina

MarieE sagde ...

Underbar sjal! Jag har ganska mycket "einband". Vet du var man kan finna mönstret till denna vackra sjal?
Soliga hälsningar från Stockholm!

Anonym sagde ...

thanks for your well wishes :-)

Anonym sagde ...

Hæ Fríða.
Mikið er sjalið flott. ÉG er búin að vera að leita af uppskrift af einhverju flottu sjali. Ég á svo mikið kauni garn sem ég ætla að nota í það! En ég held að ég verði nú að prjófa einbandið líka! Nóg að gera
Með prjónakveðju
Berglind