torsdag, august 14, 2008

Nye ting / New things



-Jeg har lige fået denne pakke fra Danmark, en islandsk kvinde boende i Odense fik lidt fisk fra min fryser og sendte mig så dette i stedet for. Den bog er bare noget guf, der er allerede flere ting i den jeg vil have. Og MI´s garn har jeg aldrig prövet, så sammen med det jeg fik forleden i min bytteleg (det grönne midt for i dette billede)kan jeg få det afprövet til en eller anden lille ting.

-I´ve just gotten this package from Denmark, an icelandic lady living in Odense got some fish from my freezer and sent me this instead. This book is just so wonderful and there are already multiple things I´d like to make. And MI´s yarn I´ve never tried, so together with the two hanks I got recently in my swap (the green in the middle of this photo)I can try it out on some little project.

5 kommentarer:

Lene Sophie sagde ...

Den bog er rigtig godt. Glæder mig til at se hvad du strikker fra den, du kan jo lige nå at blive færdig inden strikkefestivallen og så have det nystrikkede på...

Anonym sagde ...

Heldige dig! Både bog og garn er fantastiske!! Der er maaaaange skønne modeller i den bog.
KH Britt

Jette sagde ...

Dejlig bog, har den også, og har lige investeret i garnet til Rismarker, den grønne ligner den farve jeg har bestilt, og det er skønt garn, også første gang jeg skal prøve det...

Merete sagde ...

Hej Frida
Bogen er bare god og flot. Jeg elsker bare at kigge i den. Er spændt på hvad du siger til at strikke af garnet.
Merete

Anonym sagde ...

Japan er en skøn bog, jeg har kig på stenhaven. Hvilken model starter du med?