tirsdag, december 02, 2008

En dejlig pakke / A lovely package


-For lidt tid siden köbte jeg noget islandsk uld og sendte til Danmark. Og i dagens bankekrise kan det ikke lade sig göre at overföre penge til Island, så jeg bad hende köbe noget danskt garn til mig i stedet for. Og som man kan vente fra én der er så dejligt skör som Liselotte så er indholdet helt og aldeles overdådigt.

-A short time ago I bought some icelandic wool and sent to Denmark. And in todays bank crisis it´s not possible to transfer money til Iceland, so I asked her instead to buy me some danish yarn. And as was to be expected from one so wonderfully crazy as Liselotte, the contents are totally way too much.




-Der var to bundter af hendes egne julekort, åh så söde.

-There were two stacks of her own christmas cards, oh so sweet.








-Der var 3 nögler af noget sjovt loddent garn i en dejlig brun farvestilling, lige til et enkelt og blödt lille törklæde.


-There were 3 balls of some funny furry yarn in a warm brown colour, perfect for a simple and soft little scarf.

-Og ikke mindre end 10 bundter Duo garn i lækre, lækre farver. Jeg har længe sukket efter pröve det garn. Og jeg ved allerede hvad jeg vil lave af det, til MIG! Jeg er bare helt vild med det!
-And no less than 10 hanks of Duo yarn (2-ply merino) in yummy, yummy colours. I´ve long longed for to try this yarn. And I already know what I will make of it, for ME! I´m just crazy about this!
-Tusind, tusind tak til Liselotte for en dejlig, vidunderlig overraskelsespakke!
-A thousand thanks to Liselotte for a lovely, wonderful surprisepackage!

10 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Jeg håber, at farverne falder i din smag, Frida. Jeg syntes, at de var så smukke :-)

Rigtig god fornøjelse med det hele og endnu en gang tak for at gide sende uld herned :-)

Karin Grøn sagde ...

Ja, det med overførsel af penge til og fra Island for køb af garn, har man vist ikke taget højde for i forbindelse med finanskrisen. Men heldigvis ser det ud til du har fået en god kasse med en masse sjov og inspiration ud af det. I Danmark har vi et ordsprog, der siger. Der er aldrig noget, der er så galt--- at det ikke er godt for noget. Det passer vist her

Marianne sagde ...

Sikke en skøn pakke og det er næsten bedre end en overførelse - for nu skal fantasien igang og med det garn så bliver det da helt uovertruffen :-)

Lea sagde ...

Jeg tvivler ikke på at du får noget godt du af det lækkere garn.

Made By Dorthe sagde ...

Det var sørme en lækker lækker pakke du har fået, hvor er det dejligt at man kan hjælpe hinanden på den måde. Nu bliver det spændende at se hvad du får lavet af garnet :-)

Betina Olesen sagde ...

Det var da en skøn pakke, den byttehandel var da ikke helt ringe endda... ;-)

Hygge fra Betina

Anonym sagde ...

Wow, så masse lekkert garn, i skjønne farger, Frida!! Men du sendte da deilig garn til DK du også. En byttehandel er alltid morsom!!

Anonym sagde ...

Hei Frida!
Jeg har kjøt blanke juletrekuler på Panduro hobby. De hadde denne størrelsen og et hakk større og mindre. Du finner dem her: http://www.pandurohobby.no/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=030250 Bortsett fra at de jeg kjøpte i Oslo var sølvfarget oppheng.
Klem Vigdis

Unknown sagde ...

Mmmmm.... sikken dog dejlig pakke! Og sikke travlt du har haft! Alle dine fine striksager ...
KH Siffe

knititch sagde ...

duo er fantastisk. jeg er vild med at strikke med det. så det var da en fantastisk dejlig byttehandel. men jeres lopi er nu heller ikke dårligt.