fredag, december 19, 2008

Two awards



-Jeg har fået to awards. Den förste fra EVA, "I love your blog". Tusind tak, Eva! Og den anden fra Puttenings, og der fölger disse ord:

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forholderne er usedvanlig sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner.De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse.Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet,vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!". Også mange, mange tak til Puttenings.

Jeg bliver glad og rört når jeg får disse udmærkelser, der ville da ikke være meget ved det at blogge hvis ikke nogen syntes der var noget at få ud af at læse det jeg skriver. I begge tilfælde er det meningen at jeg så skal tilnævne nogen nye. Jeg lader den dog stå, synes de fleste jeg læser med hos allerede har fået dem og desuden så er det altså helt umuligt for mig at vælge kun få ud af alle dem jeg fölger. Så, I får dem allesammen, tak for at I gider læse med her hos mig og tak for at I er så dygtige til at skrive om jeres hverdag og håndarbejder.

-I´ve got two awards. The first from EVA, "I love your blog". Thank you so much, Eva! And the other from Puttenings, with kind words about my blog. Also many, many thanks to Puttenings.

I´m happy and moved when I get these nominations, there wouldn´t be much fun in blogging if noone thought it was worth reading. In both cases I´m supposed to nominate some other blogs. I´m going to let it stand here though, I think that most of the people I follow already have got these and besides that it´s impossible for me to choose just a few out of all the nice blogs I follow. So, they are for you all, thank you for taking the time to follow my scribblings and thank you for being so good at writing about your own lives and crafting.

2 kommentarer:

Helle : sagde ...

Hej Frida

Tillykke med alle dine awards.

Amelie sagde ...

Hej Frida, dejligt at kigge hos dig. Sikke flotte ting du har lavet.
Godt nytaar til dig og din familie.
Hilsen Amelie