fredag, november 13, 2009

FO nr 33/2009


-Elafanthue og vanter til Vanda´s julepakke, strikket på pinde 3 og 3,5mm af Opal 6-trådet. Opskrifterne kommer oprindeligt fra et gammelt Sandnesblad, men jeg har ændret dem så mange gange igennem årene så jeg tror jeg kan kalde dem mine egne. Det drejer sig dog kun om et fåtal stikord på en papirlap som jeg ikke tror nogen anden ville forstå.

-Balaclava hat and mittens for Vanda´s christmas gift, knitted  on needles US4 and US5 out of Opal 6-ply (sportweight sockyarn). The patterns originally came from an old Sandnes magazine, but I´ve made so many changes to them through the years so I think I can almost call them my own. It´s still just some key numbers jotted down on a piece of paper, and I don´t think anyone else would understand them.


6 kommentarer:

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Þú ert ótrúleg! Hvað prjónar þú margar lykkjur á mínútu svona sirka?

Eva S sagde ...

Så söta!

Lotte K strik sagde ...

Sikke et sødt sæt, det skal da nok gøre lykke.

Jane sagde ...

Hvor er det fint. Skønne tøsefarver.

Irene sagde ...

Sådan et fint pigesæt til Prinsessen:-)

Karin Grøn sagde ...

Dejligt lille sæt til Vanda- så hun ikke kommer til at fryse i den islandske vinter