tirsdag, januar 05, 2010

Garnköb / Yarn buying



-Jeg har idag köbt garn til en islænder sweater til yngste sönnen og ligeså til en ung ven i Danmark plus et nögle entrådet islandsk uld som mönsterfarve til et projekt jeg arbejder på allerede og vil vise jer i morgen. Så på Garn ind kontoen er der kommet 1150 gram.

-Today I bought yarn for an icelandic sweater for my youngest son and also for a young friend in Denmark plus one ball oneply icelandic wool as contrast yarn for a project I´m working on already and will show you tomorrow. So I´ve put 1150 grams on the Yarn in account.



8 kommentarer:

Eg sagde ...

Det ser skønt ud, jeg glæder mig til at følge udviklingen frem til den er færdig.

Helle : sagde ...

Det lyder spændende !

Anonym sagde ...

Kære Frida

du har spurgt til opskrift på knæstrømper på min blog Strikkeren. Jeg har opskriften fra en strikkebog fra Brugsen. Men du kan finde tilsvarende opskrifter her: http://www.garnstudio.com/lang/dk/search.php

Mvh Kay (Strikkeren)

Eva S sagde ...

Ojdå....redan mer garn in.....(Ja det lär jag väl få imorgon...)Men sweatern är jättefin. och visst är det skoj att barnbarnen vill ha det vi stickar???
Kram från Lund där vi har 5 cm snö och -2.

Betina Olesen sagde ...

Ja, man kan man da altid bruge noget mere isolering, især lige nu ;-) skønne trøjer...
Jeg skal lige høre om webstrikkerne eksisterer endnu, da jeg har forsøgt at melde mig ind for noget tid siden, og ikke har fået noget respons på det??

IF Stjernen sagde ...

Din unge ven i Danmark glæder sig :-)

Pernille sagde ...

Uhm, nyt garn er altid lækkert! :o)

Hygge-Strik sagde ...

Meget flotte farver du har valgt og bluserne er et rent kunstværk, jeg har stadigvæk tilgode, at lære at strikke med flere farver :-))