lørdag, januar 02, 2010

Strikket i 2009 / Knitted in 2009

-En optælling af hvad jeg har strikket i året som gik, ikke så meget som nogle andre år, men dog alligevel ikke så lidt.

Börnebeklædning (kjoler, veste, tröjer): 10 stk

Voksenbeklædning (herresweatre, damesweatre, poncho, frakke): 8 stk

Tæpper (1 babytæppe, 2 store tæpper): 3 stk

Småting (sokker, huer, vanter, pulsvarmere, taske): 17 stk

Sjal og törklæder: 6 stk

Altialt: 44 stk

Og hvad så med 2010? Som I kan se har jeg herude i höjre side sat ind en tæller hvor jeg kan bogföre hvor meget garn der går ind/ud af mit lager i löbet af året. Jeg gider ikke et indköbsstop denne gang, bare at der går mere garn ud end der kommer ind. Garn ind betyder så ALT der kommer ind, det jeg köber og det jeg får som gaver. Garn ud er så ALT hvad der udgår af mit lager, det jeg strikker op, det jeg giver væk eller sælger eller hvad ved jeg. Og jeg håber som sagt på at mit lager mindsker bare en lille smule i löbet af året.

-A listing of what I´ve knitted in the year that passed, not as much as some other years, but still not so bad.

Children´s clothing (dresses, vests, sweaters): 10 pieces

Adult clothing (gentlemen´s sweaters, ladies´ sweaters, poncho, coat): 8 pieces

Blankets (1 babysized, 2 big ones): 3 pieces

Small things (socks, hats, mittens, wristwarmers, bag): 17 pieces

Shawls and scarf: 6 pieces

Allinall: 44 finished projects

So, what about 2010? As you can see I´ve added a gadget in the right sidebar where I can keep track of how much yarn goes out/comes in to my stash during the year. I´m not aiming for a yarnbuying stop this time, if only I can get rid of more than I acquire. Yarn in is for ALL the yarn that comes in, the yarn I buy and everything that´s gifted to me. And yarn out is for ALL that goes out of my stash, the yarn I knit up, whatever I give away or sell or whatever. And I´m hoping that my stash gets just a little bit smaller in the course of the year.

8 kommentarer:

Eva S sagde ...

Du har stickatt en hel del! Och att du vågar sätta in garnin/ut. Jag nöjer mig med garnut......Tidigare år har ju garnlagret ökat rejält!

Eg sagde ...

Det er da en flot mænge du har fået af pindene. Har fulgt hvert projekt, og kan kun sige at de er flotte.

IF Stjernen sagde ...

Hold da op hvor har du været aktiv!

Jeg har kun fået lavet knap 30 ting - men det er jo nu også godt tilfreds med :-)

hannekludekone sagde ...

Du ligger sandelig ikke på den lade side, Frida! Sikke meget, du når!
Godt nytår til dig!

christunte sagde ...

Det er da nogle store ting, du har lavet! Din frakke var helt enormt flot....

Karin Grøn sagde ...

Det var dog en imponerende mængde, men det er jo så sjovt, så det er en gldæe at lave det og ikke en pligt. Det er jo det gode ved det. Man bliver i godt humør af at skabe smukke ting

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Ekkert smá magn!

Annette sagde ...

Ja, det må siges at du har været produktiv i det forløbne år...
Godt nytår til Jer alle...