mandag, januar 18, 2010

WIP´s i januar / in january 3




-I midten af desember startede jeg op på en tröje til min veninde og tænkte hun skulle få den i födselsdagsgave. Jeg slog op til en oppefraogned tröje med rundt bærestykke og var kommet ret langt da jeg indså at det ikke blev som jeg ville, så det blev trævlet op. Så begyndte jeg igen og tænkte på en sidelæns strikket tröje, havde lavet omkring 40cm i glatstrik på pinde 2,5mm da jeg igen måtte indse at sådan ville jeg ikke have den, så om igen. Og nu har jeg så startet op for tredje gang, på pinde 2,5mm, en helt almindelig oppefraogned raglan. Hun får den så ikke til sin födselsdag, da den jo er i næste uge, så det må blive til næste jul tror jeg.

-In the middle of december I started a cardigan for my friend and thought she would get it for her birthday. I started a topdown with a round yoke and had gotten a fair amount done when I realized it wasn´t going to be as I wanted, so it got ripped. I restarted and thought of a sideways knit jacket, knitted about 15" on needles US2, and then again I had to admit it wasn´t what I wanted, so ripped again. And now I´ve started for the third time, on needles US2, a very ordinary topdown raglan. She won´t be getting it for her birthday, since that´s next week, so maybe for next christmas.


Ingen kommentarer: