mandag, januar 18, 2010

WIP´s i januar / in january 4


-Min islandske internet strikke gruppe starter en KAL i dag. Vi skal strikke Baby Surprice Jacket, designet af Elisabeth Zimmermann. Jeg har strikket den för og det er en sjov model at arbejde på. Jeg havde först tænkt at strikke i tykt garn for at få en tröje til et lidt större barn, men har nu ombestemt mig og det bliver en babytröje, til mit nye barnebarn der ventes om få måneder.

-My icelandic online knitting group is starting a KAL today. We´re going to knit Baby Surprice Jacket, designed by Elisabeth Zimmermann. I´ve knitted it before and it´s a fun knit. At first I thought I´d make it in a thicker yarn to get a bigger garment for an older child, but now I´ve decided to do a babysized sweater for my new grandchild, scheduled in few months.


3 kommentarer:

Kludemutter sagde ...

Den ser sjov ud at lave, glæder mig til at se den ;)
Har vist opskriften liggende, du lokker ;)

Pia sagde ...

Det er en rigtig god idé at strikke den til babybarnet :-) Jeg har jo strikket adskillige til datterbarnet og den sidder bare så godt og er så sød... faktisk havde hun den på til sin første officielle fotografering os en rigtig fotograf forleden dag :-)
Så strik bare løs - rigtig god fornøjelse :-)
Knus fra Pia

Samtal från min trädgård sagde ...

Den kunne jeg også tänke mig at strikke, har en baby i närheden, som måske skulle begaves med en sådan.