torsdag, maj 20, 2010

Hvad har jeg gang i? / What am I working on?

-Jo, jeg strikker skam endnu, selvom det aldrig bliver lige så meget som jeg ville. Har lige hæftet de sidste ender på en drengetröje, lavet af resterne fra sweateren i forrige indlæg. Der kommer billeder og detaljer om et par dage når den har fået en vask og er blevet tör. Så var der jo tröjen til veninden, se HER , den blev trævlet op igen, igen. Nu har jeg startet op på Garter Yoke Cardigan i dobbelt garn, en tråd af det jeg brugte för sammen med en tråd tynd islandsk uld, og det tegner til at blive rigtig godt. Igår startede jeg så op på et hæklet börnetæppe i islandsk pladegarn sammen med en tynd maskinstrikketråd og det bliver flot tror jeg. Jeg vender tilbage i weekenden med billeder af drengetröjen.

-Yes, I´m still knitting, even though it´s never as much as I would wish. I´ve just woven in the last ends on a little boy´s sweater out of the leftovers from the sweater in my previous post. Photos and details in a couple of days when it´s had a wash and is dry again. And then there was the green cardigan for my friend, see HERE , it´s been froggen again, again. I´ve now started Garter Yoke Cardigan in double yarn, one strand of the original yarn together with a thin icelandic wool, and it looks really good. Yesterday I started a crocheted kiddie blanket from icelandic unspun together with a thin machine knitting thread and it looks great, I think. I´ll be back in the weekend with photos of the boy´s sweater.

Ingen kommentarer: