søndag, juni 20, 2010

FO nr 27/2010



-Jeg har strikket mig en cape, en skuldervarmer, en miniponcho, eller hvad man nu vil kalde den. Opskriften kommer HERFRA, garnet er Viking Balder 100% superwash uld og jeg har brugt pinde 8mm. Jeg er rigtig godt tilfreds med den, men kunne nu godt tænke mig senere at lave en til der ville gå lidt længere ned, måske til hoften.

-I´ve made myself a cape, a shoulderwarmer, a miniponcho, or whatever you want to call it. The pattern is from HERE, the yarn is Viking Balder 100% superwash wool and I used needles US15. I´m happy with it, but I might make another one later, but then it would be longer, maybe down to the hips.



4 kommentarer:

Birthe sagde ...

Den er rigtig fin din cape , dejlige farver . Og temmelig andvendelig med den sommer vi har ... god søndag

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er rigtig flot...kan godt forstå du gerne vil have en der er længere, men burde det ikke være nemt at lave den i den længde du gerne vil have den.

Kludemutter sagde ...

Ej, hvor er den fin din skulder varmer ;)
Kært barn mange navne.

Yt.

Madam Munch sagde ...

Den er meget fin og klædelig. Rigtig god til nordisk sommer.