fredag, august 06, 2010

Vanda´s kjole /Vanda´s dress


-Sådan så ryggen til kjolen ud da den var færdig. Så startede jeg op på forstykket, men da jeg havde lukket af til ærmegab tog jeg en beslutning, trævlede ryggen op op til ærmegabene og strikkede så begge dele sammen, rundt. Er nu færdig med selve kjolen og er ved at strikke det sidstre ærme. Jeg håber på at kunne vise jer billeder af en færdig kjole en gang i weekenden.
-This is how the back of the dress looked when I was done. Then I started the front, but when I had cast off for the armholes I made a decision, ripped the back up to the armholes and knitted both parts together in the round. I have now finished the dress itself and am knitting the second sleeve. I hope I can show you a finished dress in the weekend.

3 kommentarer:

Min hverdag som pensionist sagde ...

Hvor er du altså flittig med pindene......Fine vanter :))

Bare det var mig :)

Eva sagde ...

Hold da op, at du orker...
Jeg er spændt på at se resultatet, og har en fornemmelse af, at det bliver flot!

Jeg kan godt lide dine vanter. Og sæsonen starter jo snart.

Unknown sagde ...

Sikken meget du får gennem hænderne - glæder mig til at se kjolen færdig
Kh Siffe