tirsdag, september 28, 2010

FO nr 43/2010




-Jeg har strikket endnu en pigevest/tunika, denne gang til min yngste nieces julegave. Igen har jeg brugt DENNE opskrift, men har regnet den op til en större strl, hun fylder 8 år kort efter jul. Jeg har brugt tyk bomuld og bomuldsblanding med glimmertråd i, pinde 4,5mm. Jeg synes det er en söd model og har planer om én og måske to mere.


-I´ve knitted another girl´s vest/tunic, this time for my youngest niece´s christmas gift. Again I have used THIS pattern, but calculated it up for a bigger size, she´ll be 8 years old shortly after christmas. I´ve used thick cotton and a cotton blend with a glimmer thread, needles US7. I think it´s a cute design and I have plans for one, maybe two more.

3 kommentarer:

Eva sagde ...

Hvor er den fin. Er det satinbånd, der er i halsen?
Hun er heldig den lille niece.

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Den er rigtig sød..fine farver du har brugt.

Lea sagde ...

Dine billeder er blevet så gode men dit strik har altid været super flot.
Smart med halskanten med snoning på.