søndag, december 18, 2011

FO nr 103/2011

-Jeg har strikket mig selv en hætte. Garnet er håndspundet islandsk lammeuld med kanter af håndfarvet kamgarn fra Istex, pinde 4,5mm. Idéen kommer HERFRA men jeg har naturligvis måttet regne den ud på nyt da mit garn er ret meget tykkere, og min hætte derfor forhåbentlig varmere. Jeg har afprövet den til morgengåturen og den er bare perfekt. Undskyld de umulige billeder, sådan kan det gå når man ingen har til hjælp. -I´ve knitted myself a hood. The yarn is handspun icelandic lambswool with edgings of handpainted Kambgarn from Istex, needles US7. The idea came from HERE but I of course had to recalculate since my yarn is considerably thicker, and my hood therefore hopefully warmer. I´ve tried it out for a morning walk and it´s just perfect. Excuse the bad photos, that´s how it goes when you have noone to help you.

1 kommentar:

dqpage sagde ...

Det fungerer da fint med de fotos :o)
og hætten ser både god og praktisk ud.
Faktisk rigtig god endda.
hilsen Mona