onsdag, december 21, 2011

Julenedtælling 4 /Christmas count down 4

-Ja, det her indlæg skulle jo egentlig have skrevets i söndags, men det glemte jeg så. Nu er alt ved at være parat til julens komme. I eftermiddag har ungdommerne lovet en hjælpende hånd med den aller sidste rengöring, lidt stövsugning og sådan noget. Juletræet står ude ved trappen og venter på at få komme ind, det gör det i morgen og bliver så pyntet d.23. Den aften har vi som sædvanligt gæster til aftensmad, den gravede/rådne rokkefisk med tilbehör. Jeg mangler i morgen en allersidste tur til supermarkedet efter det sidste af ferskvarerne, men ellers er nu alt klar her hos os, så julen kan bare komme. -Well, this post should have been written last sunday, but I forgot. Everything is on the brink of being ready for christmas. This afternoon the young people have promised to help with the very last of the cleaning, just a little vacuuming and such. The christmas tree is standing by the front steps waiting to be let in, it will be tomorrow and then decorated on the 23rd. That evening we´ll have guests for dinner as ususal, the rotten fish with the traditional sides. Tomorrow I need one last trip to the supermarket to get the last of the fresh produce, apart from that everything is more or less ready here, so christmas is welcome to arrive whenever.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

God jul til dig Frida :) alt er også klart her hos mig :)

IF Stjernen sagde ...

Vi har lige set billede fra Janniks søster og svogers ferie i Island i sommers og nu har vi endnu mere lyst til at komme og besøge dit flotte land :)
Skal dog nok holde mig væk den 23. december, for råden fisk er altså ikke min livret ;)
Jeg håber at du og din dejlige familie får en rigtig glædelig jul.