søndag, april 15, 2012

FO nr 31/2012

- Et enkelt halstörklæde, små firkanter hæklet på nål 2,5mm af små dunter broderigarn, og så en kant af noget naturhvidt alpaca, jeg synes det blev meget södt. Hvem der skal have det ved jeg ikke endnu, men jeg finder nok nogen der kan bruge det, det plejer at være sådan. - A simple scarf, small squares crocheted with hook 2,5mm from small skeins of embroidery yarn, and then an edging from some naturally white alpaca, I think it ended up really cute. Who will have it I don´t know yet, but I usually find someone who can use these things.
-Og til sidst et foto af min yngste på vej ud på en lördag aften. - And lastly a photo of my youngest on his way out on a saturday night.

2 kommentarer:

Kirsten Krat sagde ...

Hej Frida
Rigtig sødt tørklæde du har lavet, og en fin ide at bruge broderegarn til at hækle af, det vil jeg lige skrive mig bag øret.
Og sikke en flot fyr din yngste, ham må pigerne da sværme om :0)
mange hilsner Kirsten

Sonja sagde ...

Voðalega páskalegt :)