lørdag, september 08, 2012

Födselsdagsgruppegaver / Birthdaygroupgifts

- Sidste mandag var min födselsdag. Jeg fik besög af dejlige mennesker og jeg fik fine gaver. Her er billeder af dem fra min strikke-födselsdagsgave-gruppe. Der er garn, garn og mere garn, så er der maskemarkörer, målebånd, sjokolade (der på mystisk vis er forsvundet)o.m.fl. - Last monday was my birthday. I got visits from lovely people and I got nice gifts. Here are photos of the ones from my knittin-birthdaygift-group. There´s yarn, yarn and more yarn, then there´s stitchmarkers, a measuring tape, chocolate (which has mystically disappeared) and other things.

7 kommentarer:

ullaskovjensen sagde ...

Først forsinket tillykke:-)
Særligt det øverste garn taler til min garnsjæl. Hvor er det fint!

Harpa Jónsdóttir sagde ...

Hvarf súkkulaðið? Merkilegt ;-) Til hamingju með afmælið!

Lona sagde ...

Tillykke - sikke nogle fantastiske gaver!

Anne-Mettes Oaser sagde ...

Hjertelig tillykke med fødselsdagen. Sikke en fin høst :-)

dqpage sagde ...

Tillykke med fødselsdagen.
Er det Noro garn mit øje skuer ?
hilsen Mona

christunte sagde ...

Tillykke! Mest med fødselsdagen, også med gaverne. De ser rigtig dejlige ud!

Karen S, Lykkefanten sagde ...

Tillykke med fødselsdagen! Jeg håber, du blev fejret grundigt.
Garngaverne ser i hvert fald lækre ud ;)