torsdag, oktober 25, 2012

Opstart på nyt / Starting something new

- Den færöske tröje ligger til törre, billeder og fakta senere i dag eller i morgen. Og jeg er ved de allersidste omgange på et par strömper til husbondens julepakke. Der ligger så stadigvæk en kjole og et sjal til mig selv, men jeg starter alligevel noget nyt op. Min mor fylder 70 her om lige nöjagtig en måned, og jeg har besluttet mig for at hun får en tröje af mig, har valgt denne og er spændt på at begynde. Så må min kjole og mit sjal vente lidt endnu. - The faroese sweater is drying, pictures and facts later today or tomorrow. And I´m at the last rounds on a pair of socks for my husband´s christmas gift. A dress and a shawl for myself are still lying around, but I´m still starting something new. My mother will turn 70 in precisely a month, and I´ve decided to give her a jacket/cardigan, have chosen this one and I´m really excited to get going. So my dress and my shawl will have to wait a little.

1 kommentar:

Helvigs strikkehjørne sagde ...

Flot trøje du har valgt til din mor..Glæder mig til at se din færøske trøje færdig...Ja vi kommer altid selv i sidste række Frida.;)