fredag, august 11, 2017

Slut med ferie, og nyt garn

Så er ferien brugt op, en lang og dejlig ferie fyldt med fred og ro, dejligt! Jeg har strikket en hel del, og også læst mange böger og siddet i solen og nydt livet, lige som en ferie skal være. Det færdige strik ligger i en bunke og skal nu vaskes og blokkes, der kommer billeder indenfor de næste nogle dage. Mens jeg havde fri blev soveværelset opgraderet lidt, og et af projekterne var at tage i sengetöjslageren og köbe nye hovedpuder, og vi manglede også kökkenkluder. Puderne fik jeg, men af uforklaret grund kom der ingen kluder med hjem, men til gengæld 400gr blöd bomuld som nu er ved at være omdannet til strikkede kluder. Og en af dagene var jeg på tur, og var bl.a. inde i en fin garnbutik for at köbe en födselsdagsgave, der kom jeg liiige til at tage med mig hjem en pakke med Wollmeise garn, 12 x 30gr i forskellige farver. Det er allerede igang med at blive til et stribet sjal. Sådan kan det gå!

Ingen kommentarer: